Zajmujemy się realizacją badań telefonicznych CATI oraz badań internetowych CAWI. Posiadamy dwa panele internetowe oraz studio CATI. Dzięki tej infrastrukturze możemy zrealizować badanie na dowolnej próbie ogólnopolskiej.
Mamy bogate doświadczenie w realizacji badań dla sektora prywatnego i publicznego. Specjalizujemy się w docieraniu do trudnych grup respondentów oraz prowadzeniu badań trackingowych. W naszym portfolio znajdują się liczne badania ewaluacyjne, badania omnibusowe, a także badania typu mystery calling oraz telefoniczna rekrutacja do badań jakościowych (IDI, FGI, CLT).
Wspieramy Twój biznes, zadając odpowiednie pytania Twoim obecnym lub potencjalnym klientom. Dobieramy dedykowaną grupę respondentów z jednego z naszych paneli lub budujemy panel dedykowany specjalnie dla Ciebie. Wielkość próby i rodzaj badania dostosowujemy do Twoich potrzeb. W oparciu o wybraną, najlepszą dla danego problemu marketingowego metodologię zbieramy dane, dostarczając dokładnie tych informacji, których w danym momencie potrzebujesz. Wyniki przedstawiamy w wygodnej dla Ciebie formie, gotowe do wnioskowania.